HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

La didactique de l'information documentation en France comme ressources pour l'enseignement : une histoire et une "épistémologie plurielle"

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal.univ-reims.fr/hal-02103646
Contributor : Bu De Reims Champagne-Ardenne Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, April 18, 2019 - 3:44:15 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 7:37:47 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02103646, version 1

Collections

Citation

Muriel Frisch. La didactique de l'information documentation en France comme ressources pour l'enseignement : une histoire et une "épistémologie plurielle". Didactica Historica, Éditions Aphil-Presses universitaires suisses, 2018, pp.87-91. ⟨hal-02103646⟩

Share

Metrics

Record views

74