Hal will be stopped for maintenance from friday on june 10 at 4pm until monday june 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Quand les marques s’en mêlent : une exploration des conséquences de la présence des marques dans les blogs de mode sur les lectrices

Complete list of metadata

https://hal.univ-reims.fr/hal-02884859
Contributor : Karine Cissé-Depardon Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, June 30, 2020 - 11:08:20 AM
Last modification on : Wednesday, April 27, 2022 - 4:16:44 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02884859, version 1

Collections

Citation

Soraya Zouari, Karine Cissé-Depardon, Emmanuèle Gardair. Quand les marques s’en mêlent : une exploration des conséquences de la présence des marques dans les blogs de mode sur les lectrices. 1ère Journée de Recherche en Marketing Grand Est, Mar 2015, Dijon, France. ⟨hal-02884859⟩

Share

Metrics

Record views

10