How Adolescents Cope with Bullying at School: Exploring Differences Between Pure Victim and Bully-Victim Roles - Université de Reims Champagne-Ardenne
Article Dans Une Revue International Journal of Bullying Prevention Année : 2021

How Adolescents Cope with Bullying at School: Exploring Differences Between Pure Victim and Bully-Victim Roles

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
Potard et al., 2021IJBP.pdf (604.9 Ko) Télécharger le fichier
Origine Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03417378 , version 1 (06-08-2022)
hal-03417378 , version 2 (29-09-2022)

Identifiants

Citer

Catherine Potard, Violaine Kubiszewski, Céline Combes, Audrey Henry, Régis Pochon, et al.. How Adolescents Cope with Bullying at School: Exploring Differences Between Pure Victim and Bully-Victim Roles. International Journal of Bullying Prevention, 2021, ⟨10.1007/s42380-021-00095-6⟩. ⟨hal-03417378v2⟩
221 Consultations
1245 Téléchargements

Altmetric

Partager

More